Episode 9 – hi im miranda

han log och lyfte upp mig så jag satt i hans knä med ansiktet mot han och han satte sig upp
-” låt oss ta reda på om vi känner igen det ” sa han och lutade sig fram och pressade sina mjuka läppar mot mina och drog mig närmre honom, jag satte mina händer runt hans nacke och drog honom om nu möjligt närmre mig, hans huvud åkte från mina läppar till min hals och han började kyssa samt suga där.
-” om du anar hur mycket jag längtat efter det här ” nästan viskade han mot min hals vilket gjorde att jag rös av behaglighet. Jag drog upp hans huvud till mitt så våra läppar ännu en gång möttes i en passionerad kyss
-” oj oj oj vad händer här då? ” sa en röst. jag och justin slutade genast och jag vände mig hastigt om
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

” nessa? ” sa jag ocla mitt huvud på justins axel,
-” jag trodde väll inte att det här skulle hända.. ” sa hon och kollade menande på mig
” vadårå? ”
-” minns du något igår eller? ” sa hon och kom in mer i rummet och satte sig på min säng. jag skakade på huvudet,
en suck lämnade hennes strupe -” igår först så sprang vi omkring i vattnet, sen kom justin och ni höll på. sen så gick du mot toaletterna och då kom justin igen och ni anar inte hur mycket ni höll på med varandra. sen försvann ni i ca en timme sen såg jag dig komma i bara bikini ifrån toaletterna och sen så gick du typ till alla som stod o dansade och justin syntes inte till och du stod och dansade ju och jag satt vid baren och kollade på dig för jag aldrig sett dig såhär. hela det här slutade med att du kysste minst 6 pojkar, och 2 av dom är chaz & ryan och ALLA dom sög dig på halsen för du bad om det, det är därför du har så många sugmärken just nu. ” sa hon, och med en ynka sekund så sprang jag till badrummet och kolla mig i spegeln. hon hade rätt.. fan! tänkte jag, när jag kom tillbaka satt bara justin där och stirra i det tomma intet
” tror du… ehm” började jag och han vände sitt huvud och kollade på mig
” tror du att ehm vi gjorde det? ” han nickade sakta och jag satte mig på sängen och handrog mig intill hans famn i en mjuk kram
-” det kommer ordna sig ”
” justin… vi kan fortsätta hålla på såhär men du måste lova att inte bli kär i mig ” han nickade sagta
.
.
-” åhh kolla på den dära! ” sa jag och pekade på

Lämna en kommentar